کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعتراض در مجامع جهانی برای حملات اینترنتی به ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حملات اینترنتی در گذشته توسط هکرها انجام می شد اما امروز توسط برخی دولت ها اعمال می شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل حملات اینترنتی دولتی به مجامع جهانی اعتراض کرده است.

 به گزارش سافت گذر به نقل از آی تی آنالیز؛  رضا تقی پور پس از پایان نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از طریق وزارت امور خارجه، اعتراض جمهوری اسلامی ایران به این موضوع به مجامع جهانی ارائه شد و در نشست های تخصصی از جمله نشست فناوری اطلاعات در ژنو، نماینده ایران بطور رسمی اعتراض کشورمان را اعلام کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: در هفته های گذشته شاهد حملات اینترنتی و تهدیدات امنیتی سایبری بودیم که بعضا از سوی برخی دولت ها اعمال و با عنوان سایبر تروریسم دولتی از آنها یاد می شود.
وی با بیان اینکه ویروس اخیر شعله آتش نام داشت، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی لازم برای مبارزه با ویروس های اینترنتی را دارد.
تقی پور اظهار داشت: ایران، نخستین کشوری بود که ویروس شعله آتش را شناسایی و آنتی ویروس آن را تولید کرد.
وی اظهار داشت که پشتوانه اصلی ویروس شعله آتش، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی بوده اند.
به گفته وی دستور آمادگی لازم به دستگاه های مختلف برای مقابله با ویروس های اینترنتی داده و تاکید شده است که در صورت داشتن اطلاعات حیاتی و مهم، سیستم امنیتی خود را در برابر این حملات اینترنتی که هر روز نیز متنوع تر می شود، تقویت کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد حملات اینترنتی که هر روز با انواع جدید در دنیا انجام می شود، از سوی برخی دولت های مشخص مورد حمایت قرار می گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9682 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/04/03 تعداد مشاهده: 1658
سافت گذر